Akcelerator rozwoju UJK
Informujemy, że Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach realizuje projekt „AKCELERATOR Rozwoju Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w zakresie wsparcia studentów Wydziału Prawa, Administracji i Zarządzania.
Celem projektu jest poprawa jakości, skuteczności, dostępności i funkcjonowania systemu kształcenia i zarządzania Uczelnią na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach poprzez opracowanie i wdrożenie Zintegrowanego Programu Rozwoju w okresie 01.08.2019 r.-31.07.2023 r.
Przedmiotem projektu realizowanego na WPAiZ są:
Moduł Programów Kształcenia – projekt zakłada modyfikację i realizację zajęć dydaktycznych na studiach stacjonarnych na kierunkach: Administracja, Prawo, Finanse i Rachunkowość, Bezpieczeństwo Narodowe, Kryminologia, Ekonomia, Zarządzanie, Stosunki Międzynarodowe oraz Logistyka.
Moduł Podnoszenia Kompetencji – projekt zakłada realizację szkoleń/kursów dla studentów studiów stacjonarnych w następujących obszarach:
- Mediator – dla 20 osób
- Kurs dla kandydatów na księgowego I stopień – dla 60 osób
- Kurs dla kandydatów na księgowego II stopień – dla 40 osób
- EXCEL podstawowy – dla 45 osób
- EXCEL średnio-zaawansowany – dla 30 osób
- EXCEL zaawansowany – dla 30 osób
- Program płatnik – dla 60 osób
- Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń – dla 30 osób
- Coaching for people leaders – dla 12 osób
- Zarządzanie projektami – dla 12 osób
- Zarządzanie czasem własnym i innych ludzi – dla 12 osób
Do udziału w Module Podnoszenia Kompetencji mogą̨ zostać zakwalifikowani studenci 4 ostatnich semestrów z kierunków: Administracja, Finanse i Rachunkowość, Bezpieczeństwo Narodowe, Kryminologia, Ekonomia, Zarządzanie, Stosunki Międzynarodowe oraz Logistyka, którzy zgłoszą̨ się̨ do udziału w Projekcie i wezmą̨ udział w rekrutacji zgodnie z etapami rekrutacji.
Zgłoszenie chęci uczestnictwa w projekcie odbywa się poprzez złożenie do Biura Projektu FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO KANDYDATA DO PROJEKTU [PDF, 313 KB]z dołączonymi dokumentami/kserokopiami, potwierdzającymi spełnienie określonych kryteriów rekrutacji.
W przypadku zakwalifikowania do udziału w projekcie należy dostarczyć DEKLARACJĘ UCZESTNICTWA W PROJEKCIE [PDF, 291 KB]oraz OŚWIADCZENIE UCZESTNIKA PROJEKTU [PDF, 234 KB].
Regulamin dotyczący projektu dostępny jest tutaj: REGULAMIN [PDF, 276 KB]
Rok akademicki 2021/2022
- Kryminologia stosowania I stopnia [PDF, 149 KB]
- Logistyka I stopnia [PDF, 118 KB]
- Prawo jednolite magisterskie [PDF, 188 KB]
Rok akademicki 2020/2021
- Administracja I stopnia [PDF, 328 KB]
- Administracja II stopnia [PDF, 340 KB]
- Bezpieczeństwo narodowe II stopnia [PDF, 325 KB]
- Ekonomia I stopnia [PDF, 362 KB]
- Ekonomia II stopnia [PDF, 359 KB]
- FiR I stopnia [PDF, 348 KB]
- Kryminologia I stopnia [PDF, 243 KB]
- Logistyka I stopnia [PDF, 300 KB]
- Prawo jednolite magisterskie [PDF, 305 KB]
- Stosunki Międzynarodowe I stopnia [PDF, 289 KB]
- Zarządzanie I stopnia [PDF, 355 KB]
- Zarządzanie II stopnia [PDF, 387 KB]
Rok akademicki 2019/2020
- Administracja I stopnia [PDF, 232 KB]
- Administracja II stopnia [PDF, 284 KB]
- Bezpieczeństwo narodowe II stopnia [PDF, 223 KB]
- Ekonomia I stopnia [PDF, 283 KB]
- Ekonomia II stopnia [PDF, 288 KB]
- FiR I stopnia [PDF, 323 KB]
- Kryminologia I stopnia [PDF, 344 KB]
- Prawo jednolite magisterskie [PDF, 216 KB]
- Zarządzanie II stopnia [PDF, 215 KB]
WYNIKI REKRUTACJI EDYCJA 2022
- Wyniki rekrutacji na Warsztaty z kompetencji komunikacyjnych I [PDF, 604 KB]
- Wyniki rekrutacji na Warsztaty z kompetencji komunikacyjnych II [PDF, 731 KB]
- Wyniki rekrutacji kurs księgowego II stopnia [PDF, 136 KB]
- Wyniki rekrutacji kurs Płatnik I [PDF, 133 KB]
- Wyniki rekrutacji kurs Excel średniozaawansowany [PDF, 134 KB]
- Wyniki rekrutacji kurs Excel podstawowy [PDF, 110 KB]
- Wyniki rekrutacji kurs specjalista ds. kadr i wynagrodzeń [PDF, 127 KB]
TERMINY REKRUTACJI W EDYCJI 2022
Kierunki studiów:
- Administracja (I i II st.)
- Prawo
- Finanse i Rachunkowość (I st.)
- Bezpieczeństwo Narodowe (II st.)
- Kryminologia (I st.)
- Ekonomia (I i II st.)
- Zarządzanie (I i II st.)
- Stosunki Międzynarodowe (I st.)
- Logistyka (I st.)
PROJEKT OBEJMUJE STUDENTÓW, KTÓRZY W ROKU AKADEMICKIM 2022/2023 SĄ AKTUALNIE STUDENTAMI 4 OSTATNICH SEMESTRÓW STUDIÓW NA POWYŻSZYCH KIERUNKACH
Kursy i szkolenia:
- Warsztaty z kompetencji komunikacyjnych
- Kurs Dla kandydatów na księgowego II stopnia – jedna grupa 20 osobowa
- Kurs EXCEL poziom podstawowy – jedna grupa po 15 osób
- Kurs EXCEL poziom średniozaawansowany – jedna grupa 15 osobowa
- Kurs EXCEL poziom zaawansowany – jedna grupa 15 osobowa
- Kurs Program Płatnik – jedna grupa po 15 osób
- Kurs Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń – jedna grupa 15 osobowa
Terminy rekrutacji: budynek B pokój 16 w godz. 10:00 – 15:00
- 23.05.2022 – 03.06.2022 r. – Warsztaty z kompetencji komunikacyjnych I
- 10.10.2022 – 18.10.2022 r. – Warsztaty z kompetencji komunikacyjnych II
- 03.11.2022 – 10.11.2022 r. – I termin
- 15.11.2022 – 18.11.2022 r. – II termin (tylko w przypadku wolnych miejsc)
WYMAGANE DOKUMENTY dostępne tutaj https://wpins.ujk.edu.pl/programy-unijne/akcelerator-rozwoju-ujk/#informacje-o-projekcie:
- Formularz zgłoszeniowy [PDF, 313 KB]
- Deklaracja uczestnictwa w projekcie [PDF, 291 KB]
- Oświadczenie uczestnika projektu [PDF, 234 KB]
- Zaświadczenie o statusie studenta i średniej ocen z ostatniego zaliczonego semestru studiów
WYNIKI REKRUTACJI EDYCJA 2021
- Wyniki rekrutacji uzupełniającej Płatnik i Księgowy II stopnia Edycja Jesień 2021 [PDF, 160 KB]
- Wyniki rekrutacji uzupełniającej [PDF, 168 KB]
- Wyniki rekrutacji edycja 2021 [PDF, 143 KB]
TERMINY REKRUTACJI W EDYCJI 2021
Kierunki studiów:
- Administracja (I i II st.)
- Prawo
- Finanse i Rachunkowość (I st.)
- Bezpieczeństwo Narodowe (II st.)
- Kryminologia (I st.)
- Ekonomia (I i II st.)
- Zarządzanie (I i II st.)
- Stosunki Międzynarodowe (I st.)
- Logistyka (I st.)
PROJEKT OBEJMUJE STUDENTÓW, KTÓRZY W ROKU AKADEMICKIM 2019/2020 ROZPOCZĘLI KSZTAŁCENIE JAKO STUDENCI PIERWSZEGO ROKU – AKTUALNIE SĄ STUDENTAMI 2 ROKU
Kursy i szkolenia:
- Kurs Dla kandydatów na księgowego I stopnia – jedna grupa 20 osobowa
- Kurs Dla kandydatów na księgowego II stopnia – jedna grupa 20 osobowa
- Kurs EXCEL poziom podstawowy – dwie grupy po 15 osób
- Kurs EXCEL poziom średniozaawansowany – jedna grupa 15 osobowa
- Kurs Program Płatnik – dwie grupy po 15 osób
- Kurs Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń – jedna grupa 15 osobowa
- Szkolenie Mediator –jedna grupa 20 osobowa
Terminy rekrutacji: budynek CPiB pokój 2/32
- Kurs dla kandydatów na księgowego I stopnia oraz księgowego II stopnia 12 października 2021 w godzinach 14:00 – 16:00
- Kurs EXCEL poziom podstawowy i poziom średniozaawansowany 13 października 2021 w godzinach 17:00 – 19:00
- Kurs Program Płatnik 14 października 2021 w godzinach 16:00 – 18:00
- Szkolenie Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń 18 października 2021 w godzinach 14:00 – 16:00
- Szkolenie Mediator 18 października w godzinach 16:00 – 18:00
WYMAGANE DOKUMENTY dostępne tutaj https://wpins.ujk.edu.pl/programy-unijne/akcelerator-rozwoju-ujk/#informacje-o-projekcie:
- Formularz zgłoszeniowy [PDF, 313 KB]
- Deklaracja uczestnictwa w projekcie [PDF, 291 KB]
- Oświadczenie uczestnika projektu [PDF, 234 KB]
- Zaświadczenie o statusie studenta i średniej ocen z ostatniego zaliczonego semestru studiów
WYNIKI REKRUTACJI
- Wyniki rekrutacji na kurs EXCEL – poziom podstawowy [PDF, 729 KB]
- Wyniki rekrutacji na kurs Dla Kandydatów na Księgowego I stopnia [PDF, 745 KB]
- Wyniki rekrutacji na kurs Program Płatnik [PDF, 634 KB]
- Wyniki rekrutacji na szkolenie Zarządzanie czasem własnym i innych ludzi [PDF, 624 KB]
- Wyniki rekrutacji na szkolenie Zarządzanie projektami [PDF, 626 KB]
- Wyniki rekrutacji na szkolenie Coaching for People Leaders [PDF, 626 KB]
- Formularz zgłoszeniowy do projektu : LINK [PDF, 313 KB]
- Deklaracja uczestnictwa: LINK [PDF, 291 KB]
- Oświadczenie Uczestnika Projektu: LINK [PDF, 234 KB]
TERMINY REKRUTACJI
Kierunki studiów: Administracja (I i II st.), Prawo, Finanse i Rachunkowość (I st.), Bezpieczeństwo Narodowe (II st.), Kryminologia (I st.), Ekonomia (I i II st.), Zarządzanie (I i II st.), Stosunki Międzynarodowe (I st.) oraz Logistyka (I st.).
PROJEKT OBEJMUJE STUDENTÓW, KTÓRZY W ROKU AKADEMICKIM 2019/2020 ROZPOCZĘLI KSZTAŁCENIE JAKO STUDENCI PIERWSZEGO ROKU – AKTUALNIE SĄ STUDENTAMI 2 ROKU
oraz na kierunku
PRAWO – (jednolite magisterskie), którzy w roku akademickim 2020/2021 są studentami czwartego roku
Lp. | DATA | GODZINY | MIEJSCE |
---|---|---|---|
1. | 19.10.2020 r. | 13.00-16.00 | pok. 11, parter budynek środkowy WPiNS (w którym znajdują się dziekanaty) |
2. | 20.10.2020 r. | 14.30-17.00 | pok. 11, parter budynek środkowy WPiNS (w którym znajdują się dziekanaty) |
3. | 22.10.2020 r. | 10.30-12.30 | pok. 11, parter budynek środkowy WPiNS (w którym znajdują się dziekanaty) |
4. | 27.10.2020 r. | 13.00-15.30 | pok. 11, parter budynek środkowy WPiNS (w którym znajdują się dziekanaty) |
WYMAGANE DOKUMENTY:
- Formularz zgłoszeniowy
- Deklaracja uczestnictwa w projekcie
- Oświadczenie uczestnika projektu
- Zaświadczenie o statusie studenta i średniej ocen z ostatniego zaliczonego semestru studiów
2023
- Harmonogram specjalista ds. kadr i wynagrodzeń 2023 [PDF, 193 KB] (aktualizacja 20.04.2023 r)
- Harmonogram Płatnik grupa 1 [PDF, 193 KB] (aktualizacja 09.05.2023 r)
- Harmonogram Płatnik grupa 2 [PDF, 195 KB] (aktualizacja 09.05.2023 r)
2022
- Harmonogram Warsztaty z kompetencji komunikacyjnych I [PDF, 310 KB]
- Harmonogram Warsztaty z kompetencji komunikacyjnych II [PDF, 312 KB]
- Harmonogram Księgowy II stopnia edycja grudzień 2022 [PDF, 174 KB] (aktualizacja 16.12.2022 r)
- Terminarz Płatnik, Excel Podstawowy, Excel Średniozaawansowany edycja grudzień 2022 [PDF, 81 KB] (aktualizacja 01.12.2022 r)
2021
- Harmonogram Płatnik edycja jesień 2021 [PDF, 66 KB] (aktualizacja 27.01.2022 r.)
- Harmonogram Księgowy II stopnia edycja jesień 2021 [PDF, 498 KB] (aktualizacja 28.03.2022 r.)
- Harmonogram kursów Excel podstawowy i Excel średniozaawansowany [PDF, 137 KB]
- Harmonogram Mediator [PDF, 99 KB]
- Harmonogram Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń [PDF, 235 KB]
- Harmonogramy kursów i szkoleń: Płatnik, Coaching for people leaders, Zarządzanie projektami, Zarządzanie czasem własnym i innych ludzi, Excel poziom podstawowy [PDF, 351 KB]
- Harmonogram Księgowy I stopnia [PDF, 131 KB] (aktualizacja 11.01.2022 r.)
- Harmonogram Księgowy I stopnia gr. 1 [PDF, 136 KB]
- Harmonogram Księgowy I stopnia gr. 2 [PDF, 136 KB]