Akcelerator rozwoju UJK
Informujemy, że Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach realizuje projekt „AKCELERATOR Rozwoju Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 w zakresie wsparcia studentów Wydziału Prawa, Administracji i Zarządzania.
Celem projektu jest poprawa jakości, skuteczności, dostępności i funkcjonowania systemu kształcenia i zarządzania Uczelnią na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach poprzez opracowanie i wdrożenie Zintegrowanego Programu Rozwoju w okresie 01.08.2019 r.-31.07.2023 r.
Przedmiotem projektu realizowanego na WPAiZ są:
Moduł Programów Kształcenia – projekt zakłada modyfikację i realizację zajęć dydaktycznych na studiach stacjonarnych na kierunkach: Administracja, Prawo, Finanse i Rachunkowość, Bezpieczeństwo Narodowe, Kryminologia, Ekonomia, Zarządzanie, Stosunki Międzynarodowe oraz Logistyka.
Moduł Podnoszenia Kompetencji – projekt zakłada realizację szkoleń/kursów dla studentów studiów stacjonarnych w następujących obszarach:
- Mediator – dla 20 osób
- Kurs dla kandydatów na księgowego I stopień – dla 60 osób
- Kurs dla kandydatów na księgowego II stopień – dla 40 osób
- EXCEL podstawowy – dla 45 osób
- EXCEL średnio-zaawansowany – dla 30 osób
- EXCEL zaawansowany – dla 30 osób
- Program płatnik – dla 60 osób
- Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń – dla 30 osób
- Coaching for people leaders – dla 12 osób
- Zarządzanie projektami – dla 12 osób
- Zarządzanie czasem własnym i innych ludzi – dla 12 osób
Do udziału w Module Podnoszenia Kompetencji mogą̨ zostać zakwalifikowani studenci 4 ostatnich semestrów z kierunków: Administracja, Finanse i Rachunkowość, Bezpieczeństwo Narodowe, Kryminologia, Ekonomia, Zarządzanie, Stosunki Międzynarodowe oraz Logistyka, którzy zgłoszą̨ się̨ do udziału w Projekcie i wezmą̨ udział w rekrutacji zgodnie z etapami rekrutacji.
Zgłoszenie chęci uczestnictwa w projekcie odbywa się poprzez złożenie do Biura Projektu FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO KANDYDATA DO PROJEKTU z dołączonymi dokumentami/kserokopiami, potwierdzającymi spełnienie określonych kryteriów rekrutacji.
W przypadku zakwalifikowania do udziału w projekcie należy dostarczyć DEKLARACJĘ UCZESTNICTWA W PROJEKCIE oraz OŚWIADCZENIE UCZESTNIKA PROJEKTU.
Regulamin dotyczący projektu dostępny jest tutaj: REGULAMIN
Rok akademicki 2021/2022
Rok akademicki 2020/2021
- Administracja I stopnia
- Administracja II stopnia
- Bezpieczeństwo narodowe II stopnia
- Ekonomia I stopnia
- Ekonomia II stopnia
- FiR I stopnia
- Kryminologia I stopnia
- Logistyka I stopnia
- Prawo jednolite magisterskie
- Stosunki Międzynarodowe I stopnia
- Zarządzanie I stopnia
- Zarządzanie II stopnia
Rok akademicki 2019/2020
WYNIKI REKRUTACJI EDYCJA 2022
- Wyniki rekrutacji na Warsztaty z kompetencji komunikacyjnych I
- Wyniki rekrutacji na Warsztaty z kompetencji komunikacyjnych II
- Wyniki rekrutacji kurs księgowego II stopnia
- Wyniki rekrutacji kurs Płatnik I
- Wyniki rekrutacji kurs Excel średniozaawansowany
- Wyniki rekrutacji kurs Excel podstawowy
- Wyniki rekrutacji kurs specjalista ds. kadr i wynagrodzeń
TERMINY REKRUTACJI W EDYCJI 2022
Kierunki studiów:
- Administracja (I i II st.)
- Prawo
- Finanse i Rachunkowość (I st.)
- Bezpieczeństwo Narodowe (II st.)
- Kryminologia (I st.)
- Ekonomia (I i II st.)
- Zarządzanie (I i II st.)
- Stosunki Międzynarodowe (I st.)
- Logistyka (I st.)
PROJEKT OBEJMUJE STUDENTÓW, KTÓRZY W ROKU AKADEMICKIM 2022/2023 SĄ AKTUALNIE STUDENTAMI 4 OSTATNICH SEMESTRÓW STUDIÓW NA POWYŻSZYCH KIERUNKACH
Kursy i szkolenia:
- Warsztaty z kompetencji komunikacyjnych
- Kurs Dla kandydatów na księgowego II stopnia – jedna grupa 20 osobowa
- Kurs EXCEL poziom podstawowy – jedna grupa po 15 osób
- Kurs EXCEL poziom średniozaawansowany – jedna grupa 15 osobowa
- Kurs EXCEL poziom zaawansowany – jedna grupa 15 osobowa
- Kurs Program Płatnik – jedna grupa po 15 osób
- Kurs Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń – jedna grupa 15 osobowa
Terminy rekrutacji: budynek B pokój 16 w godz. 10:00 – 15:00
- 23.05.2022 – 03.06.2022 r. – Warsztaty z kompetencji komunikacyjnych I
- 10.10.2022 – 18.10.2022 r. – Warsztaty z kompetencji komunikacyjnych II
- 03.11.2022 – 10.11.2022 r. – I termin
- 15.11.2022 – 18.11.2022 r. – II termin (tylko w przypadku wolnych miejsc)
WYMAGANE DOKUMENTY dostępne tutaj https://wpins.ujk.edu.pl/programy-unijne/akcelerator-rozwoju-ujk/#informacje-o-projekcie:
- Formularz zgłoszeniowy
- Deklaracja uczestnictwa w projekcie
- Oświadczenie uczestnika projektu
- Zaświadczenie o statusie studenta i średniej ocen z ostatniego zaliczonego semestru studiów
WYNIKI REKRUTACJI EDYCJA 2021
- Wyniki rekrutacji uzupełniającej Płatnik i Księgowy II stopnia Edycja Jesień 2021
- Wyniki rekrutacji uzupełniającej
- Wyniki rekrutacji edycja 2021
TERMINY REKRUTACJI W EDYCJI 2021
Kierunki studiów:
- Administracja (I i II st.)
- Prawo
- Finanse i Rachunkowość (I st.)
- Bezpieczeństwo Narodowe (II st.)
- Kryminologia (I st.)
- Ekonomia (I i II st.)
- Zarządzanie (I i II st.)
- Stosunki Międzynarodowe (I st.)
- Logistyka (I st.)
PROJEKT OBEJMUJE STUDENTÓW, KTÓRZY W ROKU AKADEMICKIM 2019/2020 ROZPOCZĘLI KSZTAŁCENIE JAKO STUDENCI PIERWSZEGO ROKU – AKTUALNIE SĄ STUDENTAMI 2 ROKU
Kursy i szkolenia:
- Kurs Dla kandydatów na księgowego I stopnia – jedna grupa 20 osobowa
- Kurs Dla kandydatów na księgowego II stopnia – jedna grupa 20 osobowa
- Kurs EXCEL poziom podstawowy – dwie grupy po 15 osób
- Kurs EXCEL poziom średniozaawansowany – jedna grupa 15 osobowa
- Kurs Program Płatnik – dwie grupy po 15 osób
- Kurs Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń – jedna grupa 15 osobowa
- Szkolenie Mediator –jedna grupa 20 osobowa
Terminy rekrutacji: budynek CPiB pokój 2/32
- Kurs dla kandydatów na księgowego I stopnia oraz księgowego II stopnia 12 października 2021 w godzinach 14:00 – 16:00
- Kurs EXCEL poziom podstawowy i poziom średniozaawansowany 13 października 2021 w godzinach 17:00 – 19:00
- Kurs Program Płatnik 14 października 2021 w godzinach 16:00 – 18:00
- Szkolenie Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń 18 października 2021 w godzinach 14:00 – 16:00
- Szkolenie Mediator 18 października w godzinach 16:00 – 18:00
WYMAGANE DOKUMENTY dostępne tutaj https://wpins.ujk.edu.pl/programy-unijne/akcelerator-rozwoju-ujk/#informacje-o-projekcie:
- Formularz zgłoszeniowy
- Deklaracja uczestnictwa w projekcie
- Oświadczenie uczestnika projektu
- Zaświadczenie o statusie studenta i średniej ocen z ostatniego zaliczonego semestru studiów
WYNIKI REKRUTACJI
- Wyniki rekrutacji na kurs EXCEL – poziom podstawowy
- Wyniki rekrutacji na kurs Dla Kandydatów na Księgowego I stopnia
- Wyniki rekrutacji na kurs Program Płatnik
- Wyniki rekrutacji na szkolenie Zarządzanie czasem własnym i innych ludzi
- Wyniki rekrutacji na szkolenie Zarządzanie projektami
- Wyniki rekrutacji na szkolenie Coaching for People Leaders
- Formularz zgłoszeniowy do projektu : LINK
- Deklaracja uczestnictwa: LINK
- Oświadczenie Uczestnika Projektu: LINK
TERMINY REKRUTACJI
Kierunki studiów: Administracja (I i II st.), Prawo, Finanse i Rachunkowość (I st.), Bezpieczeństwo Narodowe (II st.), Kryminologia (I st.), Ekonomia (I i II st.), Zarządzanie (I i II st.), Stosunki Międzynarodowe (I st.) oraz Logistyka (I st.).
PROJEKT OBEJMUJE STUDENTÓW, KTÓRZY W ROKU AKADEMICKIM 2019/2020 ROZPOCZĘLI KSZTAŁCENIE JAKO STUDENCI PIERWSZEGO ROKU – AKTUALNIE SĄ STUDENTAMI 2 ROKU
oraz na kierunku
PRAWO – (jednolite magisterskie), którzy w roku akademickim 2020/2021 są studentami czwartego roku
Lp. | DATA | GODZINY | MIEJSCE |
---|---|---|---|
1. | 19.10.2020 r. | 13.00-16.00 | pok. 11, parter budynek środkowy WPiNS (w którym znajdują się dziekanaty) |
2. | 20.10.2020 r. | 14.30-17.00 | pok. 11, parter budynek środkowy WPiNS (w którym znajdują się dziekanaty) |
3. | 22.10.2020 r. | 10.30-12.30 | pok. 11, parter budynek środkowy WPiNS (w którym znajdują się dziekanaty) |
4. | 27.10.2020 r. | 13.00-15.30 | pok. 11, parter budynek środkowy WPiNS (w którym znajdują się dziekanaty) |
WYMAGANE DOKUMENTY:
- Formularz zgłoszeniowy
- Deklaracja uczestnictwa w projekcie
- Oświadczenie uczestnika projektu
- Zaświadczenie o statusie studenta i średniej ocen z ostatniego zaliczonego semestru studiów
2023
- Harmonogram specjalista ds. kadr i wynagrodzeń 2023 (aktualizacja 20.04.2023 r)
- Harmonogram Płatnik grupa 1 (aktualizacja 09.05.2023 r)
- Harmonogram Płatnik grupa 2 (aktualizacja 09.05.2023 r)
2022
- Harmonogram Warsztaty z kompetencji komunikacyjnych I
- Harmonogram Warsztaty z kompetencji komunikacyjnych II
- Harmonogram Księgowy II stopnia edycja grudzień 2022 (aktualizacja 16.12.2022 r)
- Terminarz Płatnik, Excel Podstawowy, Excel Średniozaawansowany edycja grudzień 2022 (aktualizacja 01.12.2022 r)
2021
- Harmonogram Płatnik edycja jesień 2021 (aktualizacja 27.01.2022 r.)
- Harmonogram Księgowy II stopnia edycja jesień 2021 (aktualizacja 28.03.2022 r.)
- Harmonogram kursów Excel podstawowy i Excel średniozaawansowany
- Harmonogram Mediator
- Harmonogram Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń
- Harmonogramy kursów i szkoleń: Płatnik, Coaching for people leaders, Zarządzanie projektami, Zarządzanie czasem własnym i innych ludzi, Excel poziom podstawowy
- Harmonogram Księgowy I stopnia (aktualizacja 11.01.2022 r.)
- Harmonogram Księgowy I stopnia gr. 1
- Harmonogram Księgowy I stopnia gr. 2